Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafický výukový systém
Hotař, Roman ; Seeman, Michal (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Účelem této diplomové práce je přiblížit problematiku návrhu výukového software pro výuku algoritmizace. Práce přistupuje k problému, jak z teoretického hlediska vzdělávání se a učení se novým věcem, tak z praktického pohledu důležitého pro osvojení si procesu algoritmizace. Zabývá se také stavem výuky algoritmizace na českých školách a popisuje výsledný program, který byl v rámci diplomového projektu vytvořen. Přínos této práce spočívá ve shrnutí požadavků, kladených na daný software a implementaci softwaru tohoto typu, na kterém lze názorně demonstrovat problémy a požadavky návrhu programů tohoto druhu. V práci jsou také popsány reakce pedagogů na vytvořenou aplikaci.
Hlasovací zařízení na bázi Bluetooth Low Energy
Vybíral, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hardwarového zařízení a uživatelské aplikace pro hlasování. Pro komunikaci je využíváno protokolu Bluetooth Low Energy, kvůli jeho nízkoenergetickým vlastnostem. Výsledkem této práce je plně funkční prototyp periferie odesílající hlas uživatele do klientské aplikace, vytvořené pomocí frameworku Qt, která zpracovává jednotlivé hlasy a zobrazuje výsledky hlasování.
Grafický prohlížeč a jednoduchý editor ELF souboru
Omacht, Martin ; Martiško, Jakub (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce má za cíl vytvoření aplikace s grafickým uživatelským rozhraním, která poskytuje grafický náhled na vnitřní strukturu binárního souboru ve formátu ELF a také umožňuje jednoduchou editaci. Aplikace zvládá načítat poškozené soubory a podporuje platformy Windows, Linux i macOS. Implementována je v jazyce C++ a grafické rozhraní je vytvořeno pomocí knihovny Qt. Pro zobrazení vnitřní struktury souboru ELF byl navrhnut a implementován vlastní diagram.
Nástroje pro tvorbu multiplatformních aplikací
Smíšek, Martin ; Burget, Radim (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Cílem práce je rozbor prostředí Xamarin.Forms a implementace aplikace na něm založené. Pro vývoj bylo použito vývojového prostředí Visual Studio. Byly použity externí knihovny Skia.Sharp, Prism, Acr.UserDialogs, sqlite-net-pcl a rda.SocketsForPCL. V implementované aplikaci je více než 90 % kódu sdíleno mezi platformami. Je také zajištěna podpora vícejazyčnosti a konzistence zadaných dat. Aplikace je funkční na zařízeních s opračním systémem Android a desktpových i mobilních zařízeních s Windows 10. Hlavním přínosem této práce je objasnění principů Xamarin.Forms s jejich demonstraci ve formě vytvořené aplikace.
Mobilní aplikace pro vytváření výzev a účast v nich
Plachý, Tomáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu, implementace a testování mobilní aplikace pro operační systémy iOS a Android.   V práci jsem vyvinul aplikaci, která uživatelům umožňuje vytvořit výzvu, pozvat do ní přátele a sledovat jejich postup ve výzvě, což může mít za následek vyšší motivaci ke splnění výzvy pro daného uživatele.   Aplikace byla navržena a vyvíjena s důrazem na názory uživatelů. Nejdříve jsem vytvořil prototyp, který mi posloužil ke zjištění toho, jaké funkce jsou pro uživatele klíčové. Na základě těchto informaci jsem poté vytvořil oficiální verzi aplikace a tu iterativně vylepšoval s ohledem na zpětnou vazbu od testerů.
Multiplatformní aplikace pro verifikaci mluvčího
Görig, Jan ; Matějka, Pavel (oponent) ; Glembek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozpoznáváním mluvčího bez znalosti textu sdělení. Zmiňuje dnes používané způsoby extrakce příznaků a jejich vyhodnocení pomocí směsice Gaussových hustotních funkcí. Praktickým výstupem práce je aplikace pro vizualizaci průběhu rozpoznávání. Návrh aplikace je multiplatformní a využívá knihoven Qt a BSAPI.
Časomíra pro obhajoby projektů
Navrátil, Michal ; Crha, Adam (oponent) ; Růžička, Richard (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vyrobit ethernetový modul pro časoměrný panel obsahující hodiny a stopky, který panelu bude poskytovat síťové rozhraní a nápajet jej přes ethernet. Bylo potřeba naprogramovat operační program pro mikroprocesor ovládající hodiny a stopky, který pomocí tohoto ethernetového modulu načte přesný čas z internetu a nastaví jej hodinám. Stopky jsou ovladatelné přes síť obslužnou aplikací, která v rámci této práce také vznikla. Pro tento účel jsem na mikroprocesoru naprogramoval server, který interaguje s obslužnou aplikací. Spustitelné soubory obslužné aplikace jsem vygeneroval pro operační systém Windows a systém Android. Spustit ji lze snadno i na operačním systému Linux. Přínosem této prace je možnost stopování času pohodlně z počítače nebo telefonu, kde jak student tak zkoušející bude mít přesnou informaci o průběhu času.
Mobilní aplikace pro vytváření výzev a účast v nich
Plachý, Tomáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu, implementace a testování mobilní aplikace pro operační systémy iOS a Android.   V práci jsem vyvinul aplikaci, která uživatelům umožňuje vytvořit výzvu, pozvat do ní přátele a sledovat jejich postup ve výzvě, což může mít za následek vyšší motivaci ke splnění výzvy pro daného uživatele.   Aplikace byla navržena a vyvíjena s důrazem na názory uživatelů. Nejdříve jsem vytvořil prototyp, který mi posloužil ke zjištění toho, jaké funkce jsou pro uživatele klíčové. Na základě těchto informaci jsem poté vytvořil oficiální verzi aplikace a tu iterativně vylepšoval s ohledem na zpětnou vazbu od testerů.
Grafický prohlížeč a jednoduchý editor ELF souboru
Omacht, Martin ; Martiško, Jakub (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce má za cíl vytvoření aplikace s grafickým uživatelským rozhraním, která poskytuje grafický náhled na vnitřní strukturu binárního souboru ve formátu ELF a také umožňuje jednoduchou editaci. Aplikace zvládá načítat poškozené soubory a podporuje platformy Windows, Linux i macOS. Implementována je v jazyce C++ a grafické rozhraní je vytvořeno pomocí knihovny Qt. Pro zobrazení vnitřní struktury souboru ELF byl navrhnut a implementován vlastní diagram.
Hlasovací zařízení na bázi Bluetooth Low Energy
Vybíral, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hardwarového zařízení a uživatelské aplikace pro hlasování. Pro komunikaci je využíváno protokolu Bluetooth Low Energy, kvůli jeho nízkoenergetickým vlastnostem. Výsledkem této práce je plně funkční prototyp periferie odesílající hlas uživatele do klientské aplikace, vytvořené pomocí frameworku Qt, která zpracovává jednotlivé hlasy a zobrazuje výsledky hlasování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.